onsdag 8 oktober 2008

Papper,papper och ....


....och åter papper. Sent igår kväll gjorde jag en beställning på julpapper, så snart kan jag göra julkort. Åh, det ska bli så spännande när dom dimper ner i brevlådan. Betalade leveransen
nu på kvällningen, så det borde komma till helgen. Då blir det pyssla av, hihi.
Jag har faktiskt gjort ett julkort, så här blev det;
kortet är i storlek 15X15
Fler lär det bli här framöver.

Var ner till Vero med datorn under armen, nu på kvällen. Vi skulle hjälpas åt lite med bloggdesignen. Så nu kan jag lägga till bilder i allafall, det tycker jag är alldeles förträffligt bra, för nu lär det komma mer.

Nej, nu behöver jag nog min skönhetssömn, annars så säger huvudet ifrån imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin sida och vilket fint julkort! Här har du en kommande kund!
Susanne

Vero sa...

Halloj tjejen!
Härligt att du får in bilder nu. *fniss* Visst var det väl svårt va? *asg*

Nästa lördag, ska vi boka in den tillsammans när du kommer hem från tjejkvällen? Eller du kanske behöver vara med familjen då? Vi skulle kanske kunna pyssla lite ihop.

Den 16 november har jag pysselsöndag med "små"tjejerna och vi skall sitta och pärla, kanske du har lust att hänga på? Tänk på saken. Vore trevligt med lite "vuxet" sällskap. Ja, så vuxna som vi nu kan bli!!! *asg*

Ha en bra dag! Kommande kund ser jag. *flin* Det är bra det. Gör en massa kort nu så hänger du på mig sen ut och säljer.

Kram, kram