torsdag 13 november 2008

God afton på er därute!
Ikväll har jag knåpat ihop ett julkort och sen fick jag en sen
beställning av brorsan, ett födelsedagskort till en kille som
fyller 22 år, det skulle vara nåt "rockigt", och det måste jag säga
att det var inte lätt minsann, jag har ju inte direkt några rockiga saker.
Svart och silver och en aning rött, tänkte jag skulle vara rockigt. Hoppas
att brorsan tycker det är rockigt. :)
Kram och god natt från mig!

Hurra, inatt kommer min älskling hem från Tyskland, han har ju varit borta flera daaaaar.
Varit så ensamt att sova :(

4 kommentarer:

Vero sa...

Det blev ju verkligen rockigt. Snyggt!

I Helgen är det marknad för mig. Kanske ses vi något. Ska du med på matchen i Tierp på söndag?

Vero sa...

Självklart kommer jag berätta för dig. Jag måste ju bolla idéen med dig. Mycket tänk just nu och jag tror allting visar sig hur det ska bli.
Något finns det som styr över oss och är det meningen så kommer det att visa sig.

Kram på dig! Hoppas natten var go! Ja, med tanke på att maken din kom hem inatt... hahaha...

Vit Gladiolus sa...

Tjena! Ja jag prenumererar bara på en tidning med nu. Lantliv! Men de här jultidningarna måste man ju bara ha för det kan ju vara något speciellt pyssel man vill komma åt! Eller hur!
Trevlig Kväl!
Kramisar

Vit Gladiolus sa...

Du det är jätterockigt! Häftigt!
Kramsiar