måndag 1 december 2008


Framtill på bordet hade jag hängt upp min söta pepparkaks girlang, som jag hade
gjort i papper och björkris, men jag ser på fotot här att den hade ramlat ner.


Ja, igår var ju vi på den sk. Adventsluckan. Det var väldigt trevligt, rätt så
mycket folk var det. Försäljningen var det inge vidare ruljans på för min del, men
jag bestämde mig för att göra ett nytt försök nästa lördag. :) Men vi hade i alla fall kul.
Man hinner ju inte gå runt själv och titta på alla saker, men jag hann inhandla
två små glasljusstakar, två små glasflaskor och en gammal mandelkvarn.
Så jag är nöjd.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut. Hade jag varit där så hade jag handlat i massor. :)
Vad kort och tillbehör du har!! Blir riktigt impad. WOW!
Ja, du får lära mig att scrappa nästa gång vi ses! Kan vi pyssla och gubbarna basta eller nåt! *fniss*

Kram!

Vero sa...

Hehe... och jag som handlade ljusstakar jag med. Fast inte till lika bra pris.

Nästa lördag blir det mer pärlor och så tänkte jag nog dra ihop en liten kartong med loppisprylar. Får det plats tror du?

Förresten, åker vi din bil?

Vit Gladiolus sa...

Så jätte fin pepparkaksgirlang!! Du är så jäk... duktig!! Vet du det!!! ;)
Jo, visst är det finare att ta svartvita eller sepia bilder, det blir något annat liksom!
Ha en trevlig kväll. Å kram på dig!

Helen sa...

Vilken fin pepparkaksgirlang!

Trist att inte försäljningen gick så himla bra, hoppas att det går bättre nästa lördag!

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut,hoppas det går bättre nästa tillfälle. Vad fin girlang. Kram