måndag 29 december 2008

Jag måste bara säga att, gud så skönt att
Julen
är över. Jag älskar julen, men det är alltid lika skönt när den är över.
Nu inväntar vi det Nya Året, och vi har som plan
att avsluta det gamla året och inleda det nya året, med våra goa, tokroliga och helt
underbara vänner, som kommer
norrifrån. ;)
Hoppas att dom kommer redan imorgon kväll, då hinner vi stojas och kramas
lite längre tid. :D Våra sammankomster brukar annars vara korta
och intensiva. Haha!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med skönt att det är är över ,även fast man gillar det!Jag vill önska dig ett gott nytt år. kram

Vit Gladiolus sa...

Hej Vännen!

Huuu vad lat man blivit, jag är trött på julen nu så direkt efter nyår ska den UTTT!! :)
Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år!!
Kram på dig

Anonym sa...

Vi sitter och laddar som bara den! TJOHOOOO! Snart är vi där!
Ska bli såååå kul!

ses snart vännen!

KRAM!!!!!