onsdag 28 januari 2009


Idag har jag ritat egna "cupcakes" jag tycker att dom små bakelserna är så
himla söta. Jag gjorde dom i olika storlekar och modeller.
Det lär nog bli några till framöver.


Var ner till Veros Pysselgrotta för en stund sen, hon höll på
och städade där för fullt. Ideér har hon så det bara smalar om det. :D
Lokalen känns så himla mysig, man vill nästan inte åka därifrån. ;)
Sen blev vi kvar utanför lokalen i minst en kvart, för att munlädret gick
på oss. :D Men det är väl typiskt tjejer, man kan inte abrupt avsluta en konversation och åka hem. Nej, det måste ventileras ordentligt. hihi.
Men, nu ska jag avsluta det här och ta mig en smörgås med en efterföljande dusch.
Ha det gott!

4 kommentarer:

Vero sa...

Vilka söt Cupcakes.

Ja, jag är hemma jag med nu, trodde inte mina ögon när klockan redan var 21.30.

Nu ska jag ta glass och banan och sen lägga in lite bilder i pysselgrottan tänkte jag.

Kramen

Anonym sa...

MEN vilka fantastiskt fina cupcakes! Själv använder jag stämpel för att göra mina. Ser smarrigt ut. Ursöta!

Vero sa...

Du har en utmaning hos mig!

Anonym sa...

söta cupcakes =)