tisdag 6 januari 2009


Japp, då var det ett nytt år, då. Känns spännande och se vad det nya året för med sig. :)
Jag har ju lite planer och mål med det kommande året. :)
Har gjort ett beställningskort till en tjej på jobbet, hon ska ge den till sin mamma.
Annars så har jag inte pysslat mycket, håller på och stickar en mössa till mig själv, en
sk Åremössa, den är hur häftig som helst. Får se när jag lyckas göra den klar.

Nu ska karl min och jag ut och gå, vi ska traska ut på Östhammarsfjärden.
Som det ser ut nu ute, så kan det bli snöfall. Vi har bara -3 grader idag, ingen sol.
Men det blir nog bra ändå. :D

Ha det gott allesammans därute!

3 kommentarer:

Vero sa...

Jag har också varit ute och promenerat. Skönt men det blåste ganska rejält på sina ställen.

Ha det gott och vi hörs vännen. Kram

Anonym sa...

Vad fint kort,beställaren blir säkert glad.Vad härligt med promenad,jag är lat går till mitt pysselrum istället;0) Ha det bra och kram

Vit Gladiolus sa...

Heeeej Vännen!!
Du måste visa din Åremössa sedan, jag tycker de är Kanon!!!!! Vilken färg gör du den i???
Kraaaam