söndag 1 februari 2009


Igår blev det kort gjorda, den rosa/gröna fick jag en beställning på eftermiddan igår,
den skulle hämtas vi 17 tiden så den blev gjord under lite tidspress, ;)men det gick
vägen. Januari etiketten har jag skrivit ut på datorn, jag såg nånstans på nätet att det
gick att köpa såna, men jag hade ju inte en chans att få hem såna just då. Fast dom riktiga
är ju snyggare förstås.:)


När jag ändå var i farten så blev det ett liknande kort men i andra färger.
Den roliga vimpeln idén lånade jag från Anitas hobbyblogg
Den tjejen gör helt bedårande saker. :D
Nä, det var allt för mig ikväll.
over an out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Gumman för gratulationerna!
Snart syns vi!!!!! ;D

Vilka gulliga kort. Helt bedårande.

Saknar er!

Puss.

Anonym sa...

Hallå där!Vad fina kort du gjort med härliga färger ! Älskar de stämplarna. Kram