lördag 14 mars 2009


God kväll på er därute!
Gjorde ett kort igår morse till mitt gudbarn(våra barns kusin), minsta
grabben skulle ha åkt dit igår, men det blev avbokat, snacka om
att han blev ledsen. Men jag sa att han kan åka dit nästa helg då blev han genast glad igen.
Hoppas nu att det blir av.:)

Nu har jag uppdaterat i butiken. Finns en hel del nyheter.
Kika gärna in där. :)
Försöker att ändra färgsättningen i butiken, men jag lyckas inte med det. Jag
får nog ringa supporten på måndag. Jag blir så himla arg när det inte funkar.grrr.

Ha en trevlig lördagkväll!
Kram Teija

5 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Tjaaa Teija!
Men va kul att du börjat med webbshop!!!!!! Hur kul som helst. Men du vart har du lärt dig det, det skulle jag med vilja göra.Ja inte just nu men kanske i framtiden. Har du tips på det? Hur man gör och så!! :)
Är det svårt och mycket?
Kraaaaaam

Vero sa...

Hej på dig tjejen!

Ha rknappt hunnit ut på nätet i helgen, men idag fick jag sitta hela jäkla dan med hemsidan. Har gjort om där inne nu. Säg gärna vad du tycker.

Ha det gott och vi ses som senast onsdag. Kram. Glöm inte anmäla dig! =)

Ingela la la sa...

Hej! Kul att du lämnade ett litet spår.. Jag har varit in och kikat här förut, blivit rekommenderad av Vero =) Fast jag har bara smygläst *skrattar* Fräckt va? Du gör väldigt fina kort, jag är en riktig nybörjare.. fast det är jätteroligt!
Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Hallå där!Du är så otroligt duktig,var gång jag kommer in här så har du något fint att visa.Ögongodis.
Grattis till shopen jag ska smyga in och kika. Kramar

Vit Gladiolus sa...

Men duuu vad smidigt med ett "paket"! Är det inte svårt eller??? har du ett himla stort lager nu eller och måste man bokföra om man bara en liten webbshop, jag vet ingenting om detta MEN jag vill lära mig!! Var hittar man det "paketet"??? ;)
Mycke frågor nuuuu!
Kraaaaaam