torsdag 24 september 2009

Lite kort


Jag har gjort några beställningskort. Fotografierna på korten tycker jag är helt
underbara, jag gillar verkligen vintage stilen. Jag skulle kunna göra alla kort med vintage motiv just nu;) Jag är väl inne i en sån period. :D Jag får nog surfa runt för att se hur man gör
kort för att det ska klassas som vintage.;) Jag har inte riktigt kläm på det.
Alla dessa fina bilder plus mer bilder, hittar
Du hos en tjej som har en blog som heter Shabby Chic papirskatter. Kolla in där vetja!

Detta beställningskort här nedan ska ända bort till Brasilien, wow säger jag bara;).

Ha en underbar Dag!
och Tack för att du tittar in, lämna gärna en kommentar.:D
Kram Teija

4 kommentarer:

Helen sa...

Vilka fina kort du har gjort!

Suz sa...

WOW! Så fantastiska kort,helt underbara. Så roligt att se dessa kort med vintage stil men med lite färg ,de blir lätt så brunt! Helt fantastiska .
DU är en inspirationskälla! Hoppas du får en skön helg

Varm kram Suz

Åsa/asamia sa...

Vilka läckra kort!
Synd du inte kommer till mässan, men det kanske blir fler gånger.
Ha en skön helg!

Lisbet sa...

Hej igen.
Jag har lagt in dig på min bloggrundan. Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.

Ha en underbar helg