lördag 17 oktober 2009

Uppdatering igen....


på bloggen. Ett julkort som jag har maskat hÄnglar tjejerna på. Papper är från
Inkido.
Igår var ju jag på en inflyttningsfest, istället för ett kort så gjorde jag en liten
holk.:) I den så la jag en kylskåpsmagnet, med en tänkvärd text på, jag hade även köpt en väggtext, med texten Sov Gott.:)

(lite suddig bild)

Det här jag knåpat med ikväll, en beställningsväska;) eller rättare sagt en ryggsäck.
Papper är från Melissa Frances. Texten är utskriven på dator.

4 kommentarer:

Heidi sa...

Takk for den koselige kommentaren i bloggen min:-) Utrolig flotte kort du lager!! Heidi

Myownhome sa...

Det lilla huset var ju helt underbart! Vilken idé och vilket jobb att göra! Kan tänka mig att de nyinflyttade blev glada!

fina julkort du gjort också!

kram
//Johanna

Helen sa...

Vilka fina alster du gjort!

Anonym sa...

Jag tror jag dööööööööööör! UNDERBARA! Holken, har du en beskrivning på den? Alltså, jag blir alldeles till mig i trasorna! Måste titta mera...... Kjaaaaaam..