torsdag 28 januari 2010

Renovering på G


hemma hos oss just nu, nu är det hallen som ska få sig en uppfräschning. Vi har
haft en toalett bredvid trappan tills i måndags, men den har inte använts, bara
till en massa skor och annat bråte. Men nu är det slut med det för nu ska det bli en
stor hall, eller större i alla fall ;) Just nu är det en stor sandgrop på det stället stolen står.
Imorgon så ska maken riva upp allt golv och isolera, förhoppningsvis är det värsta gjort tills jag kommer hem.;)

Här nedan är LO:n som jag skrev om för ett tag sen, "Min mormor"

Ett födelsedagskort med Magnoliajänta på en muffins, som är från Mo´s digitala stämplar.
Egentligen ska det sitta en liten hamster på muffinsen. Men det fick på hatten;)

Här har jag gjort ett kort till en arbetskamrat som gick i pension i onsdags.

Ja det var väl allt för den här gången, nu måste jag springa och tvätta ur
hårfärgen ur håret, klockan har pipit.
På återseende!
Kram

1 kommentar:

T sa...

Heeeej. Tack för det underbara kortet!!!! Vad glad jag blev när jag kom hem och öppnade det. :)

Guuud vad fint det kommer att bli i hallen! Vi gör om tvättstugan just nu. Målar, målar och målar! *kräka kräka*

Puss!