fredag 24 oktober 2008

Jag säger bara: ÄNTLIGEN FREDAG! Hurra:)
Imorgon får man sova ut, det behövs verkligen känner jag. Men ingen rast ingen ro, jag har jouren på jobbet imorgon, men det tar jag när jag har vaknat(ska sova ut) och ätit frukost och varit ut med hunden, DÅ åker jag iväg en sväng. Jag har inte så långt till jobbet, det är ca 15 km, så det är inga problem.
Fredagkväll, då har vi bastukväll här hemma, brorsan med tjej ska också komma. Ska bli så skönt med sauna.;) Men före det, då har fru Eriksson krävt att få pizza från Stop 76, en kebabpizza,mmm.;)
Jag önskar Er alla en riktigt trevlig fredag!
Kram Teija

3 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hallå! Trevlig blogg och jättefina julkort som du gjort!!!! Å mycket fina bilder i din blogg!
Kram Zinkbaljan

Lallis - liv och leverne sa...

Åh så fina kort du har gjort:)
Och pizza idag låter helt rätt!
Kram Lallis

Anonym sa...

Näe...inga mer pizzor för min del...bläää. Aldrig mer pizza.
Ha så himla mysigt ikväll!