fredag 24 oktober 2008

Lite pyssel...




jo, lite har jag att komma med ikväll. Jag vill visa ett par saker som jag och mannen fick när vi gifte oss i somras, pyssel som är gjorda av våra vänner. Fruktansvärt fina grejer. :)
Den första är en lite ask, som har formen av ett hjärta. I slipsen och rosetten låg det ihop rullade pengar. Askens innehåll hade brorsans tjej knåpat ihop, hon hade klipp och klistrat allt. Så jäkla gulligt. :)
Det andra pysslet har en väninna till mig gjort, hon har nog lagt ner en hel del tid på det. Hon har vikt 20 kronors sedlar till små svanar, tycker jag det ser ut som. Hur fint och pilligt som helst. :)
Kolla in det, jag säger bara wow!
Ja, det var nog allt för mig för den här gången.
Förresten, jag lägger in en bild imorgon, på ett kort som jag gjorde idag till min kompis Veros, mamma, som födelsedagskort. Hoppas hon blir nöjd. :) (Jag kan ju inte lägga in den innan hennes födelsedag, hihi)

Kram och god natt på er allihopa som är in här och checkar läget.
Hasta luego!

4 kommentarer:

Anonym sa...

That is a deal! ;-)

Men va fan...kan man göra sånt där??? Hur jäkla kreativ ska man vara för att komma på sånt? Måste man vara med i Mensa?
Säger bara som du WOW!

Gonatt vännen! ;-)

Hoppas vi ses snart!
Saknar dig som fan! :(

Anonym sa...

Jag har varit blödig när det gäller mina vovvar. Jag vet. Skitblödig. Men. Men jag har tagit tag i saken. Nu ska de ut. De ÄR hundar. Punkt.



Shit! Jag klarar det här! Jag är inte rädd! Jag kan sova själv!

Anonym sa...

Men sluta annars börjar jag att tjuta!!!! STORTJUTA!!!
Miss jo too som faaaan!

Puss!

Vero sa...

Jo kom igen nu. Jag vill se kortet. =)

Go morron på dig vännen.

Puss