torsdag 6 november 2008

God kväll alla där ute! :)
Nu är middagen avklarad, det blev pannkakor idag, till barnens glädje. Läxorna är gjorda och
lämningen och hämtningen från träningen är avklarade.
Nu kanske man kan pyssla en stund.:) Här är kortet jag gjorde igår, hade en sjujäkla idé torka.
Vad skönt det är att komma hem lite efter två på eftermiddagen, man hinner så
mycket mer, än när man jobbar dag. Om en vecka får jag gå tillbaka till 2-skiftet
igen, det ska bli så skönt. Varannan vecka har jag förmiddagarna för mig själv igen. Nackdelen med skiftet är att jag måste kliva upp så himla tidigt när jag har förmiddag, halv 5. blä. Jag får trösta mig med att jag är hemma till halv 3. Och sen så hinner jag få lite dagsljus!

Såg på bloggen "Veckans skiss" att mitt kort hade lagts ut där, så roligt så. :)
Gå gärna in där och kolla.

Hasta luego!

3 kommentarer:

Vero sa...

Vi har också pysslat ikväll. =)

Du inspirerar oss.

Skickar dig pdf:en imorgon. Glömde ju det och gick samtidigt med dig. Hihi...

Kram

Vero sa...

Hej hej! Kolla in www.bloggsmycken.blogspot.com. Tänkte ha lite smycken där till försäljning. Få se om det kan ge något.

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Grattis Gumman! :)

Vad roligt! Du gör så himla fina alster!

Skönt att få göra fredag. Längtar tills jag kommer hem.
Det blev sent igår kväll med jobbet så nu vill jag bara komma hem å mysa.

Ha bästa helgen gumman!

Puss!