fredag 7 november 2008

Huga!
Nyss hemkommen från jobbet, jag är helt fruktansvärt, sanslöst trött! Vi är tvungna nu att jobba sk. plustid, för att det inte går så bra för företaget, eventuellt att dom stänger en vecka här framöver, vi får reda på det på måndag. Så idag har jag jobbat 6 timmar över och fått 6 timmar av företaget och sen har jag 1 timme sen förr, så nu har jag 13 timmar plus, och vi ska upp till 40 timmar plus och av dom timmarna ska jag jobba 20, kommer att bli rätt tunga, två veckor.
Men nog om det, imorgon så är det Kista mässan som gäller. Hurra! Ska dit med morsan, hon kollar in tyger och jag på scrapping. Jag måste skriva ut en karta så att jag
hittar till mässan.
På återseende!
Ha en fortsatt skön fredagskväll! :)

3 kommentarer:

Vero sa...

Ska snart till skolan och hämta våra barn.

Ha en bra kväll och ha det så kul imorgon. Jag ska ta en lugn coh skön pysseldag!

Kram vännen. Love U

Vero sa...

Enkelt hitta dit. du kör av i Sollentuna och tar höger när du kört av. Det ligger rätt nära E4an sen.

Har sovit som en kratta... på soffan inatt.

Klockan är 6.30 nu och jag har tänt ljus, ska göra kaffe och bara mysa för mig själv.

Ha en bra dag vännen. Kram.

Kör försiktigt!

Vit Gladiolus sa...

Tjenare Teija!
Du har något att hämta hos mig!!!
Kram Zinkbaljan