tisdag 25 november 2008

God morgon på er alla!
I morse var det tungt och kliva upp vill jag lova, på tisdagar är det oftast så för oss alla
här hemma, men i morse så vaknade grabbarna av sig själva, kors i taket. ;)
Trots det fick jag mana på dom så att dom skulle hinna med skolbussen. Jag kunde
inte skjutsa dom heller, för mannen hade tagit bilen. Men dom hann med bussen.:) Puh!

Såhär blev kortet som jag pula på nästan hela dan igår, kändes som så
i alla fall. Jag hann även med ett beställningskort på kvällen, som skulle vara färdigt innan fredag.:) Konstigt, jag känner mig som mest kreativ på kvällen och då är det oftast sent, då minsann
börjar hjärnan arbeta, sen är det skitsvårt att gå och lägga sig, om man inte
har fått sätta sina ideér på papper. :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här. Bäst ideeér på kvällen och natten. Man är väl en nattuggla.. ;-)

Tack för de goa orden vännen. Nu känns det bättre. Vi har beställt en ny fin kran och kikat lite på nytt golv. Det kommer bli så fint. Det gäller att vara positiv. :)

Kram och hälsa familjen!

Suz sa...

Hej på dig! Inte kul att stressa på mornarna, mina tjejer ska iväg 6.30 varje morgon med buss .De tar alltid det så lungt,jag blir galen.Annars måste jag skjutsa dem 3 mil till skolan och det är inget kul. Så superfint kort du gjort,härligt att vara så kreativ på kvällen,själv sover jag som ett barn kl 21.00 ;0) Men uppe med tuppen! Kram

Vit Gladiolus sa...

Jag håller med om att man kommer liksom igång på kvällen och blir pigg! Då kör man igång med allt möjligt så man märker inte när det är dax för att lägga sig, men visst är det så! Fina julkort som vanligt...;)
Kramar

Vero sa...

Du har något att hämta på min blogg.