torsdag 27 november 2008


MY OH MY!
Jag har fått min andra award, jihoo! :D den fick jag av världens snällaste
och gulligaste Vero. TACK Vero! Såååå roligt! :) :)
Kika gärna in hos henne, hennes sida är helt klart
beroendeframkallande. ;)
Nu ger jag denna award till Er alla som bloggar och som ger andra bloggare inspiration,
och till dom som lämnar kommentarer inne hos mig. Tusen tack till Er!

Jag vet, lämna gärna ett tassavtryck när du varit hos mig, skulle vara så roligt
att veta vilka ni är, som kikar in hos mig. :D
Kram!

Hasta luego!

5 kommentarer:

Vero sa...

Jag kikar in till dig varenda dag!
som om du inte visste det.

Kram

Anonym sa...

Halloj! Passar på medans datorn vill, hackar och dummar sig. Du, jag använder distresser den som heter Tea dye. Det blir så bra förut använde jag tateret rose men de här blir bättre. Ha det bra och jag tittar in var dag jag med! Du är så inspirerande och du gör bedårande fina kort. Kramar i stora lass Suz

Helen sa...

Vilken fin blogg du har! Hittade hit eftersom vi fått samma award hos Vero, jag kommer att återkomma!

Vit Gladiolus sa...

Grattis till ännu en award!!!!!
Kramisar

Anonym sa...

Haha! Jag är också här och "tjuvkikar" eftersom "Vero" delat ut så tjusiga Awards! Underbara kort och pyssel du gör! Kommer hälsa på här hos dig igen! Trevlig Advent! Mvh,Vero(den andra liksom!)