tisdag 16 december 2008


Då mina kära bloggvänner, är det dags att utse
VINNAREN av tävlingen på mig blogg.

Drums please!
-trumvirvel-

*
*
*
*
*
*
*


Vinnaren är:
Millah
Grattis till vinsten! :D
Maila din adress till:
denpysseltokigasalster@live.se
Så kommer det att komma ett litet paket inom några dar. :D



Men, just idag vill vi vara extra snälla, så vi har utsett en som
vinner 2:a pris, och det är:


Tårtsmulan
Grattis till vinsten!
Din vinst blir det här lilla hjärtat som är på bilden här nedan.
Maila din adress till:
denpysseltokigasalster@live.se
så kommer du också få ett lite paket inom några dar. :D




Jag sa ju att vi var extra snälla just idag, så därför har vi även en som
vunnit 3:dje pris. Och det är:
Jozan-Krydda Livet
Grattis till din vinst! :D
Maila din adress till:
denpysseltokigasalster@live.se
Din vinst är dessa två hjärtan med änglar på. :D



Hoppas att ni blir nöjda med era vinster. :)
Det här är inte sista gången jag har utlottning på bloggen, kommer
förmodligen att nån igen framöver.

Jag säger bara ETT STORT GRATTIS TILL ER! :D



8 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Wieeeeehooooo det är inte sant. Det är andra gången jag vinner och på samma dag dessutom. Gissa en som är glad nu hihi. Tack snälla vad roligt. Jag mailar dig adressen.

Massa kramar från Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Har du fått mitt mail? Det verkar som om nåt blev fel. Annars får jag försöka igen.

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till vinnarna! Det var ju generöst att dela ut flera priser :)
Ha en bra vecka.

Kram Mari i Marieholm

Teija sa...

Jozan, jag har inte fått nåt mail ännu. Försök igen du.:)

Anonym sa...

Nej men så glad jag blir :)
Vilket underbart sött hjärta!!!
Tusen, tusen tack!!!
Jag mailar min adress på en gång :)

En STOR KRAM till dig!!!

Vero sa...

Jaha ja... vad är väl en bal på slottet... Ja e int bitter ja!

HAHA!

Grattis till alla vinnarna. Hjärtana är jättefina, har sett dem "live".

Kram till dig Teija för att du är så generös. Vi hörs och ses nånting. Kommer du och tittar matchen på lördag? Hemma mot Alunda, klockan 11.

Kram, kram

Vit Gladiolus sa...

Heeeej!
Jag säger grattis till alal vinnarna!!!
Ha en bra dag!!
Kram på dig

Anonym sa...

duu har du fått mina uppgifter eller
kramar