onsdag 17 december 2008


Den här ursöta cupcaken kan man vinna om man sätter in en bild
som är den sjukaste/sötaste på sig själv eller nån familjemedlem.
Tävlingen har Modestymom utlyst. Bästa bilden väljer hon.
Gå in till henne och kolla in reglerna. Tävlingen är slut imorgon. Jag är ju inte sen med att
lägga ut en
rätt sjuk bild på mig, faktiskt.:) Den är tagen på min möhippa i somras. Jag
hade den bästa upplevelsen någonsin, den dan. Den var helt fantastisk!
Jag vill ju så hemskt
gärna vinna denna lilla cupcake. ;)

Här var jag utklädd till påskkärring. Jag fick klä ut mig i olika utstyrslar, jag var
bla tomte, svamp plockare, kräftfiskerska, hockey spelare mm. Sen gjorde Vero en kalender
av utvalda bilder, till min man som present. Farskon, va skoj vi hade.:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho...:)

Puss! Va kul!

Sparar bilden i min tävlingsfolder ;-)

(och för utpressning...mohaha)

Pöss!

Anonym sa...

Jag har skickat mina uppgifter nu till din mail
hihi
ha de kanon och tack än en gång

Vero sa...

Du skulle tagit bilden som svampplockerska med den blå tungan. mohahaha....

Kram

Anonym sa...

Tusen tack för det jättegulliga hjärtat som jag vann hos dig :)
Jag fick det i onsdags och jag blev så glad!

En STOR KRAM till dig!!!

Anonym sa...

Du? Cupcaken gick till en annan :(
Men vem vet vad du får på nyår? ;-)
Och du har en award hos mig att hämta!

Ha en fin helg vännen!

Anonym sa...

Tack så mkt..Nu har jag fått paketet med dom fina hjärtana..var jätte fina :)
ha de bra

Anonym sa...

haha....ja en vecka kvar innan vi ses! Tjooohoooo!

GOD JUL på er!
Ha en mysig vecka och ät inte ihjäl er!

Pöss!

Anonym sa...

Jag önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år! Kram