onsdag 4 mars 2009

ALBREKTSMÄSSAN
Det är en mässa för företagare i Östhammar. Den pågår i 2 dar, 30-31/5.
Där ska jag stå i år och visa upp mitt företag.:) Det ska bli otrolig spännande och se
vad man får för respons från utomstående, jag vet ju att det finns
många personer som inte har en aning om vad "scrapbooking" egentligen är,
många har bara hört talas om det bara, men som inte vet allt du kan göra med papper.
Man kan ju göra sååå mycket med papper och lite pynt.;) eller hur?

NU, i allafall har jag tagit steget och lagt ut en länk till min butik, här på bloggen.
Du hittar den längst upp och till vänster, Scraptorpet.
Den är fortfarande under uppbyggnad, det kommer att komma in varor allt eftersom.
Är det något DU saknar i butiken, kom gärna med förslag.:)

Kram Teija

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande!!! Jag måste kika i din webbutik! Förresten, du har en liten utmaning i min blogg! Kjam...

Vero sa...

Ja, visst skall det bli skoj att medverka. Måste bara komma på en massa roliga saker att ha med sig. Som är lätta att frakta och visste du att vi kan låta allt stå kvar över natten? Vet inte om jag vill ha ALLT där men säkert en del kan man ha där.

Har hittat en massa roliga teman att köra nu under våren. Lite annat pyssel än pärlande och så fick jag förfrågan från rehab om jag ville hålla kurser! Kul va? Hihi...

Ha det gott och vi ses på söndag som senast antar jag.

Kram, kram