torsdag 5 mars 2009

Jag har blivit utmanad av Made by M. En riktigt rolig lista, måste jag säga.:)

Såhär blev mina svar:

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du?: Teija
2. Ett ord på fyra bokstäver: Tejp
3. Flicknamn: Tindra
4. Pojknamn: Tobias
5. Yrke: Tapetserare
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Tights
8. Mat: Tacos
9. Sak i badrummet: Toarulle
10. Plats/stad: Turku
11. En orsak att vara sen: Tidsoptimist
12. Något man skriker: Tadaaa!!
13. Film: Tre systrar och en mamma
14. Något man dricker: The
15. Band: The Killers
16. Djur: Tapir
17. Gatunamn: Trastgatan
18. Bil: Triumph Spitfire
19. Sång: Till min syster
20. Känd person: Timbaland

Och jag utmanar dessa personer; Vero, Modestymom, Kortmaja, Lallis, Zinkbaljan

Lycka till! :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha Ha Ha Ha! Detta blir roligt! fixar det nästa gång jag uppdaterar! Som vanligt har du gjort underbara kort,ögongodis1 Kram

Anonym sa...

Jösses, DU VA´ SNABB!! Hahaha....

Vit Gladiolus sa...

Heeeej Teija!!
Tackelitack för utmaningen! Den verkar jätte rolig, ska försöka ta den här framöver!!!! Jag är ju anonym bloggare så jag vet inte riktigt än men jag fixar det!(jag vill inte skriva ut mitt namn) hi hi...

Ha en trevlig dag!

Vero sa...

Jag har något till DIG hos mig. Som du är värd minst 100 gånger om.

Anonym sa...

Yes yes...

I will do!

Saknar dig.

Pöss

Anonym sa...

Hej skruttmaja!

Nu har jag gjort utmaningen! Det Var ju skitkul! ;D

Hoppas n har en najs fredags kväll!

Make hälsar!

Pöss!