söndag 3 maj 2009


Se här, några nya barn har flyttat hem till mig, från mässan i Gävle igår. jojominsann.
Mina första hÄnglar och stÄnglar stämplar. :) Äntligen!
Jag var på mässan med Adina, min kompis dotter, vi hade det så trevligt där. Fikade,
shoppade loss på mässan och käkade sen en, sen lunch på en grill i Skutskär. :D

Ett par beställningskort (pojken med draken är Adinas nya stämpel, som jag lånade.)+ studentkort, har jag gjort idag med "mina" nya barn. Det finns två
pojkar till, som jag köpt, men inte har hunnit använda ännu, men snart så.

God Natt!
Hasta luego mi amigos!

2 kommentarer:

Vero sa...

Jösses vad du jobbar på. =)

Adina satte sig och målade sina nya barn som hon hade med sig hem. Men resten av alla grejer har hon ju nere i PysselGrottan. Troligen ska vi åka ner imorgon vid 18 tiden och sätta oss och pyssla lite. Jag har lite att göra och av Adina har jag beställt lite kort till slutet av maj. Har lovat henne betalning så vi får se om hon gör några. =)

Ha det gott och vi hörs och ses.

Kram

Åsa/asamia sa...

Tack för att ni kom till mässan!
Kul att ses på riktigt också,
Kram!