torsdag 23 april 2009


Ojsan, igår skapade jag kort på löpande band, ser det ut som i allfall. ;)
Jag har gjort korten i lite mindre format, 11x15, så att dom passar i ett vanligt kuvert.
Det behövs en lite förändring nu, känns det som. Men det är kul i allafall.:)
Jag har använt mig av stickers på några av korten, dom är från från Penny Black.
Jag köpte dom på mässan i Kista och även lite andra stickers.
Kortet här nedan har jag gjort efter en skiss på 2 sketches 4 you
Skiss nr 24.




Ja det var nog allt för den här gången,
Ha en riktigt underbart solig dag
Kram

4 kommentarer:

scrapupdate sa...

Supersöta kort du gör!

Vero sa...

Hej hopp!
Svårt att få till den där fikan... Jobbade till 18 igår och sen fastnade jag framför datorn och letade information, ladde ner grejer och ja... sen var klockan 22.30...
Ikväll har jag öppet i butiken och hinner jag när jag kommer hem, beroende på hur trött jag är, så tittar jag in en sväng, men jag ringer före och hör efter om du är hemma.
Var det nästa helg som Adina skulle åka med dig?

Vi hörs! Kram!

Vero sa...

Ja, jag vet det är föräldrarmöte imorgon, men Anita vet jag är uppbokad redan... Så jag kommer inte.

Hoppas allt är bra.

Åsa/asamia sa...

WOW vad du har skapat, massor av fint! Hoppas vi ses på lördag!