måndag 8 juni 2009

2 st gratulationskort......


....har jag fått gjort den senaste veckan. Det undre var till makens brorsdotter
som fyllde hela 30 år i fredags, och så hade hon en liten fest på lördan hos sina föräldrar, här i stan.
En mycket trevlig tillställning var det.:)

Har lite beställningar på kort som ska levereras innan midsommar, det blir
till att ligga i.;) Nej, nu måste jag se till så att grabbarna kommer i säng, det är ju
trots allt skola 3 dar till, men på fredag börjar sommarlovet för dom, fasiken va underbart.=)
Ha det gott allesammans!

2 kommentarer:

Suz sa...

Hallå där!Underbart fina kort du gjort! Det ska bli så sköönt med lov för gammal som ung;0)
Kram på dig//Suz

Vero sa...

Underbart när de får sommarlov. A & S åker till T på söndag... Sen blir de borta läääänge. Kommer hem vecka 31 eller 32. Så det blir långt tid. Så länge har jag inte varit utan dem två samtidigt.

Ha det gott och ses vi inte så trevlig semester. Vilken tid är det på fredag förresten? Jag har ingen aning. Vi ses ju då kom jag på... Hihi...