lördag 13 juni 2009

Musikintresserad......


... det är hon som ska ha det här kortet. Gårdagkvällen ägnades åt kortpyssel, jag
håller på med ett bröllopskort också, men den tar lite tid att få till.;)
Såhär ser det här kortet ut inuti.


Nu i helgen så är det Roslagscupen här i kommunen, (fotboll) så vi föräldrar
vet vad vi ska göra. Jag ska gå nattvakt inatt mellan 24-03 i Gimo, maken gick inatt.
Nej, nu ska jag dra iväg på första matchen som äldsta grabben har, i Norrskedika.
På återseende!
Ha en underbar helg!
Kram Teija

3 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Kanonfint kort!!
Hur har du fått till tagen med G-klaven?...den gillade jag skarpt.
Hoppas resten av dig helg får njutas i värmen inomhus ;0)
Kram

Lotta sa...

Du gör ju kort som är så fina att man tappar andan!! Detta är ju helt galet fint. Gillar verkligen hur du stämplat runt motivet och musikpappret är såååå snyggt!! Vad kan det vara för papper tro?? Toksnyggt!!

Vit Gladiolus sa...

Tja Teija!!!!!!!!!
Läget?

Jo, jag har köpt typ iskubsformar i hjärtan och andra sådana formar!!! Det är med stjärnor i med! Jag ska visa sedan i bloggen när jag gjort några så ska du få se det är skitkul! Sedan använder jag pepparkaksformar med, det går superbra!!!! Jag har åxå gjort rabarberblads fågelbad!!! KUL!!!

Hoppas att allt är bra med dig!!
Kraaaaaaaam