lördag 19 december 2009

Julstök och diskbråck


Våran älskade lilla hund Snobben, ligger just nu på Ultuna djursjukhus med troligtvis
ett diskbråck. :( Han blev inlagd i torsdags efter att ha haft smärta under veckan trots att
han gått på smärtstillande sen i måndags. Dom ville behålla honom för han kunde inte göra nummer "två" (if you know what I meen) för bakbenen bar inte honom och för att han hade så ont. De skulle ge honom mer smärtstillande så han blev riktigt avslappnad. Idag har han fortfarande inte gjort nummer två. Men nu idag kunde han lyfta på benet och kissa.
Vi får se när vi får hem honom, hoppas att det blir
innan jul, men det lät så på veterinären.
Imorgon ringer jag sjukan igen för att bli uppdaterad.


Lite saker har jag att gjort innan, men det var förra veckan när maken var utomlands.
Nu kan jag visa dom.:)
Jag har gjort stora tags som jag tänkte ha som julkort.


Ett födelsedagskort till min kusin i Finland.

Det var allt för den här gången, jag har några julkort till som
jag har gjort, men dom kan jag inte visa innan jul.:) Vill ju inte avslöja för mycket.

Ha en skön lördag!
Kram Teija

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin fortsättning på Julen önskar jag dig, goa du.
Kram Lallis