måndag 28 december 2009

Mellandagar


Ja, då var julen över, dessa dagar går så himla fort. Nu sitter man och
väntar på nyårsafton och att det nya året ska börja.
Kanske jag ska ge lite uppdatering om min hund, som dom befara så har han åkt på diskbråck och jag fick inte hem honom till jul, utan i lördags fick vi åka och hämta honom. Han är bra mycket bättre nu, han kan gå, pinka och göra nummer två. Men nu måste han hållas i en liten hage i 4 veckor, oj säger jag bara. Det blir svårt med en livlig hund, nu måste jag bara komma på olika saker som han kan göra med hjälp av huvudet och det är inte det enklaste, när man har en smart hund:P Men som det verkar nu så går det åt rätt håll.
Kanske har du, ett förslag på hjärngympa övning för hund?
Jag är väldigt tacksam för ideér just nu.:)

Nu kan jag i alla fall visa korten jag skrev om i tidigare inlägg, dessa 4 kort
var beställning till 4 st syskon, och det skulle finnas plats för presentkort i dom. Stämplarna är från det senaste Magnoliapaketet. Julbiljetterna som jag har använt på korten har en mycket duktig tjej gjort, Miss CutiePie. Kolla in hennes fina saker.:) TACK, säger jag bara till henne!



Till min syster gjorde jag ett halsband i julklapp. Ringen är stansad med ordet ÄLSKAD, för
det är ju vad hon är, utav mig:) Materialet till det här köpte jag hos PysselGrottan, kolla in där vetja.

Nej, nu ska jag ta mig en promenad till RoslagenDjurElit för att handla lite
schampoo och annat smått och gott till hunden.

Ha en underbar måndag!
Kram Teija

5 kommentarer:

T sa...

Häj kompis,

Det blev att vi fick flytta in sängen i sovrummet inatt...
Men det vara bara för att Gammel-tackan glodde på honom hela tiden. Det var svårt att sova. *fniss*
Han somnade omgående när han kom in till oss. :)
Det var rätt trist utan vampyren igår. Tror det går bättre idag när han kommer hem igen.

Ta hand om voffen så syns vi om två dar!

Pöss!

T sa...

Oj. Nu har vi gjort nåt dumt...
Den lilla filuren är helt hooked på World of Warcraft. Vampyren lärde honom det. Nu längtas det inte alls hem...lika mycket.
Så tjatar han om wow när han kommer hem så vet du...

Du? Vi ses om några timmar!

Pöss!

Articsisters sa...

Så vackra smycken och gillar färgerna på kortet. Ursnyggt.

Gott nytt år önskar vi från Articsisters. Vi har en tävling med bas på att altra en vinbox. Tänkte att det skulle passa perfekt så här efter nyår. I slutet av januari beräknas vår nya stämpelkollektion vara färdig också.

Lisbet
Articsisters

Åsa/asamia sa...

Härliga kort och härligt halsband.
Gott nytt år!

Suz sa...

underbara kort och ett bedårande halsband!
Gott Nytt År

Kram Suz