tisdag 23 mars 2010

Fadderkort


har jag gjort, till en liten tjej. Faddrarna, en kille och en tjej skulle ha ett varsit kort,
jag gjorde dom likadana förutom att kill kortet fick en blå bas och tjej kortet en rosa. Jag ville ha flickan på båda korten, eftersom det handlade om lilla Alicia.
Pappret och flickan + det andra pyntet är "Tildas papercraft" från Panduro. Jag tycker hon skapar så söta papper och tyger och annat smått och gott.

Ja, det var allt från mig denna gång, jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare.;)
Kram

3 kommentarer:

Suz sa...

Hej på dig pysseltokig:)
Hoppas att allt är bra med dig. Härligt och fint kort du gjort,gillar färgerna.
Ha det gott
Kram Suz

T sa...

Hej Gumz...
Tack för mailet! Jag ska genast börja!

Jag såg att du hade ringt men då var klockan alldeles för mycket.

Jag har ny address! :)

Puss!

Anonym sa...

Hej tjejen!

Åh vad roligt att hitta en ny blogg, det har verkligen blivit många bloggar nu i scravärlden.

Jag har tassat runt hos dig & det är massor med fina alster, jag kommer absolut tillbaka.
Välkomen att hälsa på hos mig oxå, lämna gärna ett avtryck så blir jag glad! =)

Jag har en rak-bok där jag samlar adreser för fullt så är du intresserad så kolla i min blogg under etiketten rak så ser du vad du ska göra! =)

Ha det gott, kramar Ulrica