måndag 27 oktober 2008

Japp...

..då var det måndag igen. Huj, va helgerna går fort. Igår så möblerade jag om inne på mitt pysselrum, flyttade lite hyllor och satte upp en ny. Behöver ha lite ordning inför framtiden.
Jag saknar förvaring för alla mina scrap papper, som det är nu så ligger dom på en lång hylla, förvisso så har jag full koll på färgerna och det tycker jag är bra, men dom tar onödig plats.
Är det nån som vet var man kan få tag på pappersförvaring till 30x30 cm papper?

Snart kommer min arbetskompis, och vi ska sitta och pyssla. Det kommer att bli kort för min del, jag har fått 2 beställningar, men den här gången är det inga julkort. ;)
Jag kommer att lägga in en bild under kvällens gång, i allfall det ena.

Hasta luego!

1 kommentar:

Vero sa...

Kan en beställning vara min kanske?

Skippa det där med GPS... Ett födelsedagskort med kärlek blir bra det.

Kram på dig!