onsdag 29 oktober 2008

Kväller..


Det har inte blivit så väldans avancerad pyssel ikväll, fick ihop 3 st julkort i A6 format. Men förhoppningsvis blir det lite annat imorgon.
Har haft ett par väninnor på fika nu på kvällen och jag måste säga att det är så roligt att dom blev nöjda med korten jag gjort till dem, men innan dom kom så hann jag även leka frisör åt brorsan och minsta grabben, det var ena långhåriga typer. ;) men nu så är dom så stiliga, minsann. :)

Ja, det var nog allt från mig ikväll.

God Natt!

och ni, Var rädda om varann!

Kram Teija

1 kommentar:

Vero sa...

Nu vet jag att han inte kollar min blogg och jag har lagt ut ditt kort hihi... har även avslöjat presenterna.

Adina fick massor av mina grejer, så har du vägarna förbi när hon är hemma, kom gärna in och inspirera henne och låt henne visa dig. Jag sa till henne att Teija blir nog lite avis på alla grejer du har nu. För vi hittade massor med saker i hennes lådor som hon kan ha användning av och så fick hon hela min pyssellåda. Kanske du kan ge henne lite idéer, du vet, hon lyssnar mer på dig. Nu är hon så inne i det hr och sitter vid skrivbordet och gör ett kort till Ali hon också. =)

Tack för det! Hon behöver något så hon kan vara kreativ. Blir inte svårt med julklappar inte. Kanske kan man få köpa lite av dig då? =)

Go natt älskling! Eller vännen kanske jag ska skriva så det inte missuppfattas här. Kram kram.