lördag 1 november 2008

Dagens inköp ser du här.
Nyligen hemkommen från mässan i Västerås, resan dit och hem gick jättebra, vädret var helt underbart, strålande sol, kunde inte bli bättre.:) väglaget var också bra. Vi hann komma därifrån innan det började skymma och det var ju skönt det, tycker inte om att köra bil i mörker och då allra värst när det är sk räcken. usch!
Det var otroligt mycket kvinnor på mässan,emellanåt var det svårt att komma fram för att handla, man fick som kryssa sig fram.
Men nu så är vi i hemma i allafall, glada men kanske några spänn fattigare:)
herregud, det är ju mässa i Kista nästa lördag, som jag ska gå på, då lär väl dom sista slantarna flyga sin kos.;)
Nej, nu ska försöka knåpa ihop ett julkort av mina nya papper.:)

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!

Jag tycker nog mig känna igen lite produkter från mässan! =) Hoppas du blir nöjd! Är punchinellan också från mig?

Vad mycket folk det var!! Vi var väldigt förvånade, och glatt överraskade att det blev så fullproppat!

Kram, Caroline Pysselparadiset