måndag 8 december 2008


En liten tävling tänkte jag ha. Dessa tre hjärtan
kan bli dina, det du behöver göra är att lämna en kommentar, vare sig du har
en blogg eller inte,

och är det så att du har en blogg så får du gärna länka där. :)
Tävlingen kommer att pågå till och med tisdag den 16/12
kl.18, då kommer nån utav grabbarna att få dra vinnaren. :)
Lycka till!

Dom två övre hjärtana har jag gjort av papper och den
med vingar har jag sytt. Jag har ju nämligen varit inne på
det här med att sy i lappteknik, också.:) Har en hel del tyger som ligger i
kartong just nu. Men, den nischen var inte något för mig, tacka vet jag papper. ;D
men, visst är det kul att sy nånting smått, då och då.
Kram Kram!

31 kommentarer:

Julhuset sa...

Vill gärna vinna dina fina hjärtan.
Länkar på min julblogg.

Annika

Vero sa...

Jag länkar på båda mina bloggar och vill självklart vara med och tävla.

Kram, kram.

Anonym sa...

Jag vill vara med!!!!
Den skulle passa perfa på min ena vägg i sovrummet! :)
Jag har fått dille på hjärtan tror jag...hehe!
Länkar till dig från mig!

Pöss!

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt! Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg. Nu är det bara att hoppas.

Mvh Josefin

Vit Gladiolus sa...

Gissa om jag vill vara med å tävla!! Jaa! Bra gissat!!
Kram på dig!

Länkar såklart!!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/hjartan.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Åh, så gulligt!
Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

Jag är med :)

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!!

Anonym sa...

Gud vilka söta hjärtan, klart man vill vara med och tävla. Länkar från min blogg, och håller tummarna.

Anonym sa...

Oj, så gulliga jätte gulliga! jag har ingen blogg :/ kontakta på tavlingsblogg.live.se min mail ifall jag vinner, GOOD JUUUL iaf <3 kram sandra :) , p.s hälsa grabbarna ;)

Anonym sa...

Så söta hjärtan. Verkligen. Du är verkligen duktig på att pyssla. Jag tävlar gärna :)

ANNIKA sa...

SÅ FINA KLART MAN ÄR MED OCH HOPPAS...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Tack för din goa kommentar i min blogg.
Här hittade jag massor av fint, tar en lott också ;0)
Ha en bra dag, Kram!

Anonym sa...

Jag är också jättegärna med i din fina tävling :-) Länkar också! Varma kramar Benita

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vinna dessa söta hjärtan, en perfekt jullklapp till mammsen :D Puss '

Liz sa...

Så söta, jag gillar just vita hjärtan, jag hoppas på vinst så du har en länk sida hos mig.
Kram från Malmberget :)

Anonym sa...

jag vill vara med:)

Sofie sa...

Oj, vad fint!! Klart jag vill vara med och tävla, länkar självklart!

Anonym sa...

Åååh, jag vill jättegärna var med och tävla om dessa fina hjärtan.
Jag länkar i sidkolumnen på min julblogg.
Ha en bra dag idag!

Anonym sa...

Vad gulliga dessa hjärtan var. Vill absolut vinna dem :)

asteraa_@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, helt underbara! :) jag är gärna med och tävlar! :) annikaaa91@hotmail.com

Majas skafferi sa...

Hej! Jättefina hjärtan som jag också vill vara med att tävla om!!
/Hälsningar L

Anonym sa...

Vilken jättefin blogg du har och vilka underbara hjärtan du har tillverkat :)
Jag vill gärna vara med och tävla om dem och länkar på min blogg.

Önskar dig en mysig lucia.
Kram!

Anonym sa...

Vill vaeldigt gaerna delta och helst av allt vinna....
Trevlig blogg, som jag gillar.
Har inte kommit underfund med hur man goer en blogg, men skall ta mig i kragen och foersoeka.
Barbro Vigeant i Florida -
keysbmv@yahoo.com

Anonym sa...

jättefina hjärtan, vill jag gärna vinna =)

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!=)
Länkar självklart!
Mvh Anna

Addis och Leif sa...

Jag är gärna med och tävlar! Har länkat från vår blogg!

Mvh
/Addis

Lotta sa...

Hej,
vilken fin blogg du har. Första gången jag tassar runt hos dig, men inte sista:)Hittade hit från pyssel och trams blogg.
Vill gärna vara med om att tävla om hjärtanen.
Länkar.
hälsn. Lotta

maxell sa...

Vilka fina vita hjärtan. Jag vart hemskt förtjust i dem och vill vara med och tävla.

Jag hoppas det var ok att jag lånad bild och länkade från min blogg.

Jessica sa...

Vill jättegärna vara med och tävla om dina fina hjärtan.
Gillar de massor.