måndag 8 december 2008

Ja, då var det måndag igen, usch vad denna helg har gått fort. Har inte uppdaterat bloggen
på flera dar, det har som inte hänt nåt märkvärdigt,
bara att, Julen närmar sig med stormsteg.
Idag är jag hemma för vård av barn. Klev upp som vanligt, duschade och gjorde
mig iordning, när jag sen skulle väcka grabben då var det inge vidare med honom,
klagade över att han hade ont i halsen, hostade gjorde han också, så det
var till att stanna hemma. Nu har han legat och sovit, vaknade för en liten stund sen.
Jag har haft hela morgonen för mig själv, jag har suttit och klippt och klistrat. :)
Ni får se senare vad det är jag har knåpat med.
Nu ska jag fortsätta med klippandet.:D

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Spännande att se vad du har pysslat med:) Ha en fin måndag.
KRam Lallis

Vero sa...

Skulle också vilja vara hemma och pyssla, eller sova kanske. =)

Vi ses imorgon. Kramis