onsdag 14 januari 2009


Här är ett beställningskort som jag har gjort,det var till Veros dotter, som fyller tonåring idag.
Vi har varit ner dit och fikat nu på kvällningen, det var så trevligt.
Mycket fikabröd var det. :)
Nej, nu tar jag kväller har varit så trött idag, var ut på Knutmassofirande
igår i Gimo. Vi hade så himla roligt, vi var ett gäng på 10 tjejer.
Kom inte i säng förrän 02.00 inatt och sen upp och jobba, stämplade
in tjugo över åtta ungefär. Så nu ska här sovas. Jag lägger ut en bild på mig
imorgon för att visa vad jag var utklädd till.
God Natt!

3 kommentarer:

Vero sa...

Tack för att ni kom förbi. Adina var så glad så.

Nu har både jag och Tod uppdaterat våra bloggar. Imorgon beger jag mig till Eskilstuna. Hela dagen och kommer nog hem sent på kvällningen.

Ha det gott och vi kanske ses i helgen.

Kram, kram

Anonym sa...

Såååååååå fint kort, älskar färgerna!! Du har en Award att hämta i min blogg! Kjam...

Anonym sa...

Du har awards att ämta hos mig!