söndag 11 januari 2009

Ja, och så var det söndag kväll, redan! och jag känner mig ensam. :(Gubben drog till Tyskland,
kommer inte hem förrän på fredagkväll. Fast, jag är ju inte ensam hemma, jag har ju
grabbarna och djuren här, men ibland så kan man känna sig så "lonely" ändå.
Jag och minsta grabben spelade lite kort för en stund sen,"Finns i sjön" det blev oavgjort.
Imorgon ska vi spela lite poker, bestämde vi. :D
Helgen har gått alldeles för fort. Har pysslat lite grann och storstädat på mitt pysselrum.
Allt där inne var en enda stor röra, men nu minsann så är det så fint, så.:)
Tyvärr kan jag inte visa pysslet
jag har gjort, för det är hemligheter än så länge. Jag skulle kunna visa ett kort
som jag gjorde nu på kvällskvisten, men gubben tog med sig kameran när han åkte. :(
Förresten, kanske att jag kan fota med min mobil, hmmm. Det ska jag testa.
Nej, nu ska jag se till att grabbarna kommer i säng.
Önskar dig en riktigt God Natt!

Inga kommentarer: