fredag 16 januari 2009

Jag gjorde två beställningskort igår, satt och knåpade till sena natten. :)
Bildkvalitén är inte den bästa för jag måste knäppa med min mobil, men
ikväll kommer min riktiga kamera hem, hoppas den har min man i släptåg.;)


Har lagt ut lite annonser nu på kvällningen, på Tradera. Det finns 6 st olika paket,
alla är i olika färger. Jag går under alias; Snoopy71.

Såg att jag har fått 2 st awards, jisses va kul!:) Tack snälla gulliga ni, man
bli så glad :) Kommer att fixa till det
lite senare, när jag får sitta och pula med datorn, ifred.

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Roligt att hitta en ny blogg! =) Vad otroligt mkt fint du gör! =)

Ha det gott, kram

Anonym sa...

Men guuuud vad fina korten va!
Snygga ni var när ni klädde ut er! *fniss**
Gillar din nya header. :)
Finnpajsarn har varit dålig idag. Usch så dålig jag har varit.
men jag hade ju kul iallfall. :)

Ha den bästa lördagen vännen!

Marie-Louise sa...

Hej, kikar runt lite och hittade dig. Jättefina kort du gör! Knåpar lite själv, men får ALLTID prestionsångest när jag ser vad andra gjort........Ha det gott!

Anonym sa...

Vad söt du var igår när du ringde ;D

Ses den 6:e!

Puss!

Vero sa...

Hej hej!
Jo, jag har lite kataloger och visitkort till dig.
Vet du att det är mässa i mars i Gbg? För scrappare.

Vi hörs och ses.

Suz sa...

Vad fina kort du gjort! De är så härliga i färgerna.Alltid lika fina. Kram

Vero sa...

Halloj där... Vart har du länken till dina auktioner då? =)

Så man hittar enkelt dit menar jag.

Vero sa...

Lägg en gadget med bild på sidan i din blogg med en bild och så använder du denna länk:
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1752704 då kommer de som klickar på bilden att hamna på alla dina auktioner.

Gör lite mer reklam för dig nu tycker jag. =)

Du får gärna göra reklam för min tävling också. Hahaha...

Vi hörs och ses. Jag lägger upp en liten reklam för dina auktioner inna hos mig.

Kram, kram. Vi hörs och ses.