tisdag 14 oktober 2008

Dagens paket.


Oj, oj, så trött jag är idag. Har varit på en Rit och mät teknikskurs i dag, hela dan sitta och lyssna på en karl som pratade i ett. Mot slutet fick vi i alla fall göra lite praktiska övningar, det var tur det annars hade vi väl somnat hela bunten.:)
Så det var, så skönt att få sluta för dan,redan vid halv fyra. Det positiva i att komma hem idag var att jag hade ett paket i brevlådan, naturligtvis med lite julpapper och annat smått och gott.
Men jag får se om jag får något gjort ikväll, för som sagt var så är jag trött i skallen idag och då brukar idéerna sitta långt inne.

Önskar Er alla en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Vero sa...

Här har fantasin trytit idag. Fått 5 halsband gjorda, men inte kunde jag fota dem.

Ha en bra kväll. Själv är jag lite neråt just nu. Vet inte vad. Men, det går väl över antar jag.

Kram på dig. Förresten, vet du om du hänger med på lördag?

Anonym sa...

Spännande! Ser fram emot vad du skapar fram.
Jag fick ny medicin idag..bakterier igen eller fortfarande.. :(

Men gunther kom hem idag! :)

Kram vännen!