lördag 18 oktober 2008







Det har tydligen varit riktigt kallt inatt, men vädret idag har varit riktigt vackert.
I morse var mina killar riktigt duktiga, som krattade upp en hel del äpplen från marken och körde dom till skogs.
Idag har vi varit på bandymatch i Almunge med äldsta grabben, dom vann med 12-2. Bra spelat av killarna.
Har hunnit med ett pyssel idag, faktiskt. Av texten att döma på bilden, så vet man ju vad det ska vara till :) Har påbörjat ett annat pyssel i morse, vi får se när jag får det klart.
Har jättemycket idéer i huvudet, men ack så svårt att få tiden att räcka till.
Klockan 18 ikväll ska jag på ytterligare en tjejmiddag, ska bli kul. :) så just nu sitter jag med blekmedel i håret, och jag hoppas verkligen att det blir riktigt ljust och inte pippigult. :D

Jag önskar er alla, en riktigt trevlig lördagkväll. Det tänker jag ha i allafall. ;)

2 kommentarer:

Vero sa...

Gulle gull. Vad fin den blev. Ska jag ha bredvid sängen så mobilen kan stå där när jag har larmet på om vardagarna.

Tack älskade vännen.

Vi ses snart. Jag ska nu in i duschen tänkte jag.

PUSS

Anonym sa...

Hej igen! visst får du länka till mig:) Ha så kul ikväll. Kram suz