fredag 17 oktober 2008

God eftermiddag


Äntligen fredag, förvisso har jag inte haft en lång arbetsvecka för jag har ju varit hemma med lillgrabben i två dar, men det är alltid lika skönt med fredag.
Nu såg jag att jag fanns med på Pyblo.se, kul, kul. :)
Ikväll blir det inge pyssel för min del. Ska åka till en sommarstuga vid havet, med tjejerna från jobbet, där ska ätas god mat och drickas lite vin. Kommer väl hem på nattkröken, lagom rund under fötterna, och då är det definitivt ingen idé att pyssla.;) Det kommer nog inte bli någon pyssel imorgon heller, ska iväg på morgonen på bandymatch och på kvällen är det en annan tjejmiddag, så blir det nåt pyssel, så blir det på söndag.
Jag kan ju visa kortet jag har gjort till vår arbetskompis, som står för tillagningen av middagen.

Hoppas ni får en trevlig fredag! Och var rädda om varandra.

1 kommentar:

Vero sa...

Allt du gör blir bara bättre och bättre, finare och finare. WOW säger jag bara.

Ha så himla kul ikväll! Vi ses imorgon kväll till 18-tiden. Det blir kyckling då! =)

Kram, kram