torsdag 16 oktober 2008




Oj, så kreativ jag har varit idag ;) Jag har gjort 3 st julkort, med papper som jag beställt från Forma Hantverk. Fick ett mail ifrån dom, där dom ville ha flera med i DT:et. Så nu tänker jag skicka iväg dessa tre alster jag gjort och så får vi se vart det bär av. Det blir ju en liten tävling, kan tänka mig att det många som skickar in sina bidrag. Man får ju hoppas på det bästa.
Jag har även skickat ett mail, om att få vara med i Pyblo.se, vi får se hur det går.
God natt på er därute, här kommer bilder på mina alster från ikväll.
Kram

4 kommentarer:

Vero sa...

JAg håller tummarna för dig vännen. Känner på mig att det kommer att gå jättebra.

Puss och sov gott!

Anonym sa...

Gud va roligt!
Då håller vi tummar och tår här hemma! ;-)

Ville bara önska dig en underbar fredag!

Pöss!

Vero sa...

Och med på pyblo kom du. Kram

Anonym sa...

Hej! Hittade dig via pyblo. Hit kommer jag igen mycket fint här//Suz