måndag 17 november 2008


Ikväll skapades det för fulla muggar, ;) fick färdigt två beställningskort, här
är ett utav dom. Hann till och med och basta med gubben, gud så härligt
det är med vedeldad bastu och allra helst när det är riktigt kallt ute. :)
Det är nog minusgrader ute nu, gräset är alldeles frostigt.
Det andra kortet visar jag imorgon, måste hoppa i bingen nu, annars
så är det olidligt imorgon.
Tack och godnatt! (det verkar som om jag bara är inne och skriver sena nätter.) :)
Kram Kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kort du gjort. Tycker om färgerna ! usch och fy för vinter. Bara på julafton vill jag ha snö och frost. Kram

Vero sa...

Hinner du med annat än beställningar just nu? =)

Fick aldrig iväg beställningen till HongKong igår, men skall försöka få iväg den så snart jag bara ser att kapital finns. =)

Nästa helg, ska vi samåka till Norrskedika eller? Jag har ju en del grejer jag som ska med. Men den här gången skall jag packa mycket bättre. Hehe, samt att jag skall ha med lite andra saker också tänkte jag. Bäst passa på när man ändå är på bakluckan. Hehe...

Kram på dig. Vi får ta en fika nån dag, om inte annars så ses vi på lördag! Välkomna då!

Anonym sa...

Ljuvligt! ;-)

Hur är det med dig? Barnen och gubben?
Det var ett tag sen...
Här är det full fart. precis som vanligt! ;-)

Kram vännen

Vit Gladiolus sa...

Tack för kommentaren...men du grindarna låter ju åxå jättesnyggt!!! Det tror jag.
Kram