tisdag 18 november 2008



Ja, då var det sena kvällen igen. :) Tänkte att jag ska lägga in ett kort som jag gjorde igår, nu
ikväll har jag gjort ett födelsedagskort till en kille som fyller 12 år,
och som är intresserad av bandy. Men det kommer jag att visa imorgon, förresten
imorgon är det dags för pyssel här hos mig med K, ska bli så roligt,så.
Det kommer säkert att komma in en hel del kort efter kvällens träff.
Själv ska jag nog fortsätta med kalendern till lillgrabben.
Ha det gott, och kul att Du tittade in här. :)
Kram

2 kommentarer:

Vero sa...

Jag tar kortet till Simon på lördag när ni kommer och så kan du få för dotras kort då också så är det klart.

Jag fick några smycken klar igår jag också. Har en beställning som måste göras nu ikväll för den ska jag ha med på fredag.

Ha en bra dag och hälsa till K.

Vero sa...

Hur var kvällen igår då? Fick ni en massa gjort du och K?