fredag 21 november 2008

JIHOOO!!!!
Äntligen fredag, veckans bästa dag. Nu är jag ledig i 9 hela dar, fy tusan vad
skönt det ska bli. Så jag kommer förmodligen ha tid att pyssla lite
grann. ;) Har lite annat smått och gott på G.
Nästa lördag ska jag och K stöpa ljus hela dan, sen på söndag ska jag
och Vero sälja lite saker på adventsluckan i Norrskedika. Jag har en hel del kort som jag
måste knåpa ihop. Alla andra julkort jag har gjort den senaste tiden, har gått
åt som smör på morsans jobb. Så just nu har jag inte så många alls att sälja. :)
Vero hon ska sälja smycken som hon har gjort. Otroligt
vackra smycken.
Titta gärna in hos henne.
Ha en underbar fredagkväll!

1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Japp vi har lite snö här men bilden är ej häifrån, den har jag hämtat på nätet! Så skönt med 9 dagar ledigt! Njjjuuutt vettja!
Kramisar