söndag 8 februari 2009


Altrade en bok till mig själv nu på kvällen, jag behöver verkligen en
bok där jag kan skriva upp ideerna jag har, som det är nu så klottrar jag ner
på postit lappar som hela tiden kommer bort. Väldigt irriterande.
Som vanligt så blev det rosa för nästan hela slanten.;)
På dom små ljusa blommorna har jag klickat cerise nagellack, läste i en
engelsk tidning där en kvinna tipsade om det, så då var jag ju tvungen att testa.:)

Så, nu är det slut på användandet av postit lappar, iaf för ideér. :D
Teija

5 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Halloj bruden!!! :)

Vilken ide med en idé bok!! Det skulle jag med behöva en, jag skriver åxå på lappar. Hae lappar överallt!! Kanonfin!!!!!!
Nu snart är det Sommer på tv:n!
Det blir bra det!!
Kram på dig vännen

Anonym sa...

Sååååå fiiiiiin! Å korten sen då,mmmmmmmm..... I love!
Grattis till visningen av "legget",hihihi.... Kjamisar...

Anonym sa...

jättefin bok =) Du är verkligen hur duktig som helst =)

Vero sa...

Ska byta bilden då.

Har en utmaning till dig hos mig.

Anonym sa...

Jisses, vilken fin bok! Färgerna är helt super. Ha det bra och kram