lördag 14 februari 2009


Jag förstår inte, bilderna hamnar hur som helst, ja ja man får ju vara glad att man får in dom
överhuvudtaget. ;)

Grattis kortet skulle vara till en liten "tuffing" som fyller, hela 7 år.



Sen var det kort och påsar till beställarens barn, såhär inför Alla hjärtans Dag.
Hon blev så nöjd så, det känns himla roligt när kunden är nöjd.:D
Det är ju alltid lika spännande att överlämna kort, när man fått göra det från eget huvud.:)

Jag önskar Er alla en trevlig
Alla hjärtans Dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Puss puss vännen!

Önskar er allihopa en massa hugs and kisses på alla hjärtans dag!

KRAM!

Anonym sa...

Kram till er på Alla Hjärtans dag:)Saknar er!!Kram Lotta

Vero sa...

Vilka fina kort du gjort. Jag ska nog ta och fota det du gav mig i lördags och visa upp för de är hur fina som helst.

Önskar dig en fin dag. Har du lust så kan du titta förbi i veckan nere på jobbet, så kan vi gå ner till grottan och titta om du ville se de nya grejerna.

Anonym sa...

Hej!

Jättefina kort! Jag tycker själv mycket om brunt och blått tillsammans.

//Ylva
(Åsa på ditt jobbs-lillasyster)