onsdag 11 februari 2009


Jag måste säga att, idag drog jag på mig kreativitets rocken, har skapat
en hel del, för att vara jag. ;)
Hittade ett tips på Stampin academy, för att göra en liten väskpåse.
Jag gjorde en varsin åt mina två små älsklingar, dom ska få den på Alla hjärtans dag.
Jag ska fylla dem med chokladhjärtan. :)
Dom var hur enkla som helst att göra.
Jag får försöka hitta på nåt annat till maken.:)

Ett par beställnings kort gjorde jag också. Det blåa kortet är till en arbetskompis son, jag hoppas
att det inte känns för larvigt med en nalle på.


Jag har fått en utmaning av Vero, men den kräver en hel del tankeverksamhet,
så jag kommer inte att fixa den just nu, kanske till helgen, när man förhoppningsvis
är lite piggare.
Nä, nu tar jag kväller.
God natt!

4 kommentarer:

Vero sa...

Vilka fina kort du har gjort. Eller väskor kanske jag ska säga. =)
Vad du har varit kreativ, jag önskar att jag har mera tid också, men i helgen så ska jag ner med alla bord och grejer och sen kan jag sitta där nere hela tiden. *flin*

Ali är borta måndag - torsdag, så gissa vart jag kommer vara då?

Anonym sa...

söta små väskor =) har du "mönster" på dem? *blink blink*

Anonym sa...

Vad fina väskor! korten är också toppenfina gillar dina fina detaljer! Ha en skön helg! kramar Suz

Anonym sa...

Vilka fina väskor, och vilken kul idé! Tack för kommentaren hos mig!
Hoppas du får en skön helg.
Du har väl sett att det är Scrapmässa i Gävle den 2 maj ;0) Ses vi då?