söndag 8 februari 2009


Ett kort till min Kära arbetskamrat Marie, hon fyller jämt
snart. Vi hade samlat till en liten present på jobbet, och jag fixade kortet.
Hon är precis som mig, gillar att göra kort. :)
Hon blev nog rätt chockad när hon såg att hon vi uppvaktat henne. ;) hihi.
Man fyller bara 40 en gång! Så deså! Med andra ord, hon är en kvinna i sin bästa ålder.
Apropå ålder, vet ni, jag fick visa leg igår på systemet, vid en gentil ålder av 37, :o, ni ska bara veta så jäkla stålt jag blev, hihi. Jag som var såååå himla trött just då, kände mig som 70+, men det tyckte inte tydligen hon att jag såg ut som.;) Jisses, det där levde jag på hela kvällen igår.:) Det var länge sen sist man var tvungen att visa leg.:D
Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj på dig unga dam!! Härligt att kunna få visa leg på bolaget
:0))Underbart fint kort! Hon kommer bli jätteglad!
Kram